#1 2010-11-20 18:58:49

Ghost

Administrator

Zarejestrowany: 2010-11-20
Posty: 5
Punktów :   

Statystyki

Statystyki zawarte w karcie postaci określają jak bardzo nasza postać jest w czymś dobra. Każdą statystykę można rozwinąć w 7 stopniach. (od najniższego: E, D, C, B, A, S) Dzielą się one między 4 kategorie.

   -Ninjutsu- Określa naszą zdolność do posługiwania się chakrą, oraz do wykorzystywania specjalnych cach artefaktów.
   -Taijutsu- Określa sprawność fizyczną oraz zdolność postaci do walki wręcz
   -Genjutsu- Ma wpływ na siłę naszych technik genjutsu oraz określa naszą zdolność wydostawania się z nich.
   -IryoJutsu- Odpowiada za naszą umiejętność leczenia innych. Jest to najtrudniejsza kategoria do trenowania.

Każda z tych kategorii posiada swoje podstatystyki, dokładniej określające umiejętności naszej postaci. Podstatystyki rozwija się tak jak statystyki główne, jednak z tą różnicą, że nie można rozwinąć ich na stopień wyższy niż mamy w statystyce od której ona pochodzi. Przykład: Jeżeli mamy ninjutsu na poziomie C to kontrole chakry możemy rozwinąć maksymalnie do rangi C.

Podstatystyki:
          Ninjutsu
                -Szybkość składania znaków. Określa zdolność postaci do składania znaków.
Ranga E - Składasz znaki tak jak przeciętne dziecko w akademii. Twoja szybkość jest porażająca i to nie w pozytywnym tego słowa znaczeniu.
Ranga D - Powoli zaczynasz łapać o co w tym chodzi. Udaje Ci się składać znaki szybciej niż potrafiłby normalny człowiek, jednak do reszty shinobi trochę Ci brakuje.
Ranga C - Reprezentujesz poziom doświadczonego genina lub nawet chunina, ciągle jednak musisz stać na równym gruncie aby odpowiednio składać znaki. Nieźle ale bez rewelacji. Większości wystarczy właśnie taka szybkość. Może dla tego, że większość umiera zanim nauczy się więcej.
Ranga B - Całkiem szybko potrafisz składać długie kombinacje znaków. Wychodzi Ci to dosyć szybko. Rodzice byliby dumni.
Ranga A - Pokazujesz klasę. Składasz znaki jak prawdziwy jounin. Robisz to z każdej pozycji, nawet podczas lotu.
Ranga S - Poziom dawnych Kage, których możesz obejrzeć sobie już tylko na filmach instruktażowych z czasów, przed wielką wojną. Znaki składasz w ułamku sekundy. Nawet pod wodą wychodzi Ci to z zaskakującą szybkością. Chluba dzielnicy... chyba, że jesteś nukiem.

                -Siła technik. Określa siłę z jaką techniki użytkownika działają na otoczenie.
Ranga E - Słabizna. Proste jutsu to dla Ciebie wystarczająco trudne rzeczy.
Ranga D - Proste techniki idą Ci coraz lepiej. Typowy poziom genina.
Ranga C - Możesz się uczyć bardziej przydatnych jutsu. Startujesz na chunina?
Ranga B - Typowy poziom dla chunina. Siła technik jest dosyć duża, lecz to ciągle nie mistrzostwo.
Ranga A - Jak u jounina. Silne techniki, i ich duża moc.
Ranga S - Możesz opanować niemal każde ninjutsu. Moc technik jest porównywalna z mocą dawnych kage.

                -Obszar działania technik. Określa zdolność postaci do wykonywania ataków obszarowych, oraz obszar ich działania. (tylko techniki obszarowe)
Ranga E - Dwa bunshiny to jeszcze nie technika obszarowa.
Ranga D - Potrafisz wykonać proste jutsu obszarowe.
Ranga C - Twoje obszarowe techniki są coraz bardziej "obszarowe". Nie wiesz jak to zrobiłeś ale jednak...
Ranga B - Jesteś w stanie opanować coraz więcej technik obszarowych.
Ranga A - Dzięki odpowiedniej manipulacji chakrą i wypuszczaniu jej jednostajnie przez odpowiednie części ciała jesteś w stanie oddziaływać na spory obszar. Po ludzku..? Większe pole rażenia.
Ranga S - Jesteś zdolny do nauczenia się najmocniejszych technik obszarowych. Obszar działania Twoich technik jest ogromny...

                -Kontrola chakry. Określa zdolność postaci do oszczędzania chakry i wykonywania pewnych technik.
Ranga E - Nic specjalnego. Potrafisz opanować podstawowe jutsu.
Ranga D - Udaje Ci się już szpanować przed UA jakimi to ty jutsu nie władasz.
Ranga C - Udaje Ci się trochę oszczędzić chakrę podczas wykonywania technik. chakra -10%
Ranga B - Pokazujesz klasę w manipulacji chakrą.
Ranga A - chakra - 25%
Ranga S - Chahra - 50%

                -Wykorzystywanie artefaktów. Określa zdolność postaci do wykorzystywania specjalnych zdolności artefaktów.
Ranga E - Nie możesz korzystać ze specjalnych zdolności artefaktów. Dla Ciebie to zwykły ekwipunek.
Ranga D - Ciągle nie możesz korzystać z artefaktów, jednak przeczuwasz, że to co trzymasz w łapie może być bardziej przydatne.
Ranga C - Czujesz, że posiadasz artefakt jednak ciągle nie możesz go używać.
Ranga B - Udaje Ci się użyć specjalnych mocy artefaktu jednak ze słabym skutkiem. Użycie 50% mocy artefaktu.
Ranga A - Korzystasz z artefaktów we właściwy sposób, dzięki temu możesz wykrzesać z nich pełną moc. Użycie 100% mocy artefaktu.
Ranga S - Jesteś w tym mistrzem. Umiesz wykorzystać najbardziej skryte pokłady mocy artefaktów. Nikt Ci nie podskoczy. Użycie 150% mocy artefaktu.

          Taijutsu
                -Siła. Chyba nie trzeba tłumaczyć...
Ranga E - Kiepska siła. Możesz podnieść 20kg.
Ranga D - Przeciętna. Możesz podnieść 50kg.
Ranga C - Dobra. Możesz podnieść 125kg.
Ranga B - Wybitna. Możesz podnieść 200kg.
Ranga A - Niezwykła. Podnosisz 300kg.
Ranga S - Nadnaturalna. Podnosisz 500kg. Możesz rozwalić pień drzewa jednym uderzeniem.

                -Zręczność. Określa zdolność postaci do akrobacji oraz wykonywania uników.
Ranga E - Chodzisz, biegasz i nawet Ci to wychodzi.
Ranga D - Zaczynasz skakać na większe odległości niż normalny człowiek.
Ranga C - Udaje Ci się wykonywać proste kombinacje.
Ranga B - Twoje ruchy stają się płynniejsze.
Ranga A - Płynnie przechodzisz między akrobacjami. Mógłbyś uniknąć większości ataków gdybyś tylko je dostrzegł w porę.
Ranga S - Twoje ruchy są płynne, hipnotyzujące... Można by powiedzieć, że nadludzkie.

                -Wytrzymałość. Określa możliwość postaci do prawidłowego funkcjonowania po otrzymaniu sporej ilości ciosów.
Ranga E - Mogą zabić Cię byle sebony.
Ranga D - Wytrzymasz kunaia w ręce, ale lepiej jakbyś poszedł z tym do szpitala.
Ranga C - Możesz poszczycić się nieco lepszą niż u innych wytrzymałością na ciosy.
Ranga B - Twoje ciało całkiem dobrze znosi rany. Możesz nawet przyjąć na klate mniejsze jutsu. Czas leczenia -10%
Ranga A - Możesz walczyć nawet gdy Twoje ciało jest poranione. Robisz to jednak zdecydowanie słabiej, ze względu na ból. Czas leczenia -25%
Ranga S - Masz iście Herkulosową budowę. Możesz przyjąć wiele ciosów, a ból czujesz w mniejszym stopniu. Zbyt dużo nie leczonych obrażeń może prowadzić jednak do wykrwawienia. Czas leczenia -50%

                -Szybkość.
Ranga E - Wykonujesz wszystko bardzo powoli. Bardzo łatwo jest skontrować Twoje uderzenia.
Ranga D -

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.obet.pun.pl www.bleach-rpg.pun.pl www.gamebox.pun.pl www.transgenderyzm.pun.pl www.motoexstreme.pun.pl