#1 2010-11-21 13:52:28

Lomolian

Użytkownik

Zarejestrowany: 2010-11-20
Posty: 83
Punktów :   

Bramy Hachimon

W systemie cyrkulacji chakry istnieją bramy prowadzące do każdej części ciała (Bramy- otwarcia, życia, krzywdy, limitu, widoku, szaleństwa i śmierci). Jest to osiem punktów w ciele, gdzie istnieje największa koncentracja otworów chakry, są one znane jako Osiem Bram Ograniczenia Chakry. Kontrolują one przepływ chakry w organizmie.
Gētoōpun (Pierwsza brama) – Brama Otwarcia pozwala na usunięcie ograniczeń nałożonych przez mózg na nasze mięśnie.
Bonusy: +5 szybkość, +5 siła, +5 zręczność

Gētou~ei kenkō (Druga brama) – Po aktywowaniu nasza odporność na ciosy jest znacznie większa, na dodatek spowodowane wcześniejsze zmęczenie zanika. Niestety nasza szybkość wraca do normalnej ilości punktów.
Bonusy: +10 wytrzymałość, +5 spostrzegawczość

Gētooburaifu (Trzecia brama) – Trzecia brama znajduje sie tuż przy szyi. Jej otwarcie powoduje, że nasz umysł jest odporny na wszelkie Genjutsu. W około naszego ciała pojawia się zielona poświata, a kolor skóry przybiera czerwono-brązowej barwy.
Bonusy: +15 siła, +15 szybkość, +15 zręczność, +10 wytrzymałość

Gēto kega (Czwarta brama) – Czwarta brama, znajdują się zaraz pod poprzednią. Po jej aktywacji poświata staje się mocniejsza, bardziej wyrazista, a gałki oczne tracą swój odcień.
Bonusy: +15 spostrzegawczość, +5 wytrzymałość, +5 szybkość


Gēto seigen (Piąta brama) – Kolejna, piąta brama, położona jeszcze niżej niż czwarta. Kolor poświaty zmienia się na lekko niebieski.
Bonusy: +25 siła, +15 szybkość


Purofīrugēto (Szósta brama) – Nasza szybkość i siła zwiększa się niewyobrażalnie. Kolor poświaty znów przybiera kolor zielony, tym razem bardziej ciemniejszy, mocniejszy i jeszcze bardziej wyrazisty. Dzięki aurze wszystko w promieniu pół metra od nas zostaje odepchnięte(prócz Ninjitsu).
Bonusy: +25 szybkość, +20 zręczność, +10 spostrzegawczość

Gētomirakuru (Siódma Brama) – Siódma z kolei brama, położona najniżej ze wszystkich. Nasze wszystkie statystyki rosną o znaczną ilość punktów, zwiększając tym samym nasze szanse na wygraną.
Bonusy: +30 do wszystkich statystyk


Shi-mon (Ósma Brama) – Ostatnia brama, umieszczona przy sercu. Jej aktywacja daje nam niesamowitą moc, lecz powoduje szybkie, stopniowe wycieńczenie organizmu. Bramę tą można mieć włączoną maksymalnie przez 5 tur, inaczej umieramy na miejscu. Wyłączając ją wcześniej dajemy szanse organizmowi na regenerację, lecz nie jesteśmy w stanie już walczyć.
Bonusy: +50 do wszystkich statystyk

Omote Renge
Technika możliwa do wykonania po otwarciu Pierwszej Bramy. Z wielką szybkością pojawiamy się pod przeciwnikiem, wykopując go tym samym wysoko w górę. Podczas lotu owijamy przeciwnika bandażem i obkręcając się z nim, spadamy w dół. Kiedy jesteśmy dostatecznie blisko ziemi, odbijamy się od oponenta, a on z impentem wbija się w ziemie, łamiąc sobie przy tym kark(przy niższej wytrzymałości niż wynosi nasza siła).

Ura Renge
Technika możliwa do wykonania dopiero po otwarciu Trzeciej Bramy. Użytkownik wybija przeciwnika w powietrze. W locie zadaje mu dużą ilość ciosów, z wielką szybkością. Na koniec owija go bandażem i przyciąga w swoją stronę. Przyciągnięty przeciwnik dostaje poteżnego kopniaka i uderzenie ręką w swoje ciało, po czym z wielką siła uderza w ziemie.(Jutsu bardzo osłabia przeciwnika, jeśli nasza siła jest o 10 punktów wyższa niż wytrzymałość przeciwnika, łamiemy mu kark i żebra).

Asakujaku
Technika wymaga otwarcia conajmniej szóstej bramy. Na początku wybijamy przeciwnika w powietrze, a następnie lecimy za nim, zadając mu w tym czasie ogromną ilość ciosów. W powietrzu również atakujemy przeciwnika. Liczba wyprowadzonych ataków jest ogromna, a na dodatek nasze dłonie pokrywa ogień, co zwiększa nasze obrażenia. Technika jest śmiertelna dla przeciwnika, lecz nieco osłabia użytkownika.

Hirudora - potężna technika taijutsu, wymagająca aktywacji 7 Bramy Hachimon. Użytkownik składa przed sobą ręce, w trakcie ich składania powstają wielkie ilości sprężonego powietrza w kształcie wielkiej paszczy tygrysa. Następnie użytkownik formuje specjalną pieczęć przypominającą głowę tygrysa i celuje nią w przeciwnika. Potężny pocisk sprężonego powietrza w trakcie lotu jeszcze bardziej się skupia by tuż przed uderzeniem w jednej chwili wypuścić całe nagromadzone powietrze. W wyniku tego powstaje potężna eksplozja, którą można wyczuć ze znaczącej odległości

Uwaga!;
Każda ranga ma ograniczoną ilość bram:
Gennin – 4
Chunnin – 6
Jounin – 8
Nie można posiadać ich więcej, nawet jeśli spełniamy wymagania, kiedy ranga nam na to nie pozwala!

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.spirits.pun.pl www.bakuganyelblaga.pun.pl www.tapetynafona.pun.pl www.7b2009.pun.pl www.pijemydowykladow.pun.pl